AGIS έγραψε:Όσο για τα παλιά -ρεμπέτικα και λαϊκά- η εργατιά τα ξέρει όσο τα ξέρει όχι τόσο μέσα από την "αναβίωσή" τους, αλλά μάλλον μέσα από τη" φυσική" τους εξέλιξη -που όσο κι αν έχει ένα στοιχείο παραφθοράς στον ήχο είναι από την άλλη μεριά ίσως πιο αυθεντική στους κοινωνικούς της όρους: όχι δηλαδή στην εκδοχή της φοιτητικής κομπανίας που τα "ανακάλύψε" αλλά στην εκδοχή πχ του Ζαγοραίου ή του Νικολαΐδη που δεν τα ανακάλυψαν αλλά ήταν πάντα εκεί... Βέβαια με τον καιρό και κάποιες διαφορετικές εκδοχές ή προελεύσεις μπορεί να βρίσκουν κοινούς τόπους κλπ, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Ειλικρινά δεν ξέρω το κατά πόσον οι Ζαγοραίος και Νικολαίδης ήταν πάντα εκεί....!! Ενώ φαίνεται να έχεις δίκιο, δυσκολεύομαι να το παραδεχτώ επειδή
ποτέ δεν υπήρξαν "ευπρόσδεκτοι" στα αυτιά μου!
Ειδικά στις επανεκτελέσεις του ρεμπέτικου μου φαίνονται "ξένο σώμα"!
Αντίθετα ο Μπιθικώτσης (κατά το υποκειμενικό μου γούστο) μου έδινε πάντα την εντύπωση ότι αποτελεί την φυσική συνέχεια του παλιού.
Πάντως ειδικά για τον Νικολαίδη το αισθητικό κριτίριο δεν πρέπει νάναι τόσο
υποκειμενικό!!!.........