«Τα Ρεμπέτικα. 1850-1960»
- Alcibiadis
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2008 08:07 pm
- Τοποθεσία: όπου παίζει ο "γαύρος"!...
- Επικοινωνία:
1) ότι εμείς τόσα χρόνια ως μέλη κάναμε κατάχρηση της..."δικαιοσύνης" του νόμου απέναντι στις λαικές δημιουργίες. Γιατί κακά τα ψέμματά η ΑΕΠΙ μας βρήκε δεν τη βρήκαμε!
2) ότι στραφήκαμε ενάντια στη θέληση των ίδιων των δημιουργών που λατρεύουμε "χτυπώντας" τα οικονομικά τους συμφέροντα.
3) ότι ακόμα και στους συλλέκτες υπάρχει θέμα νομικό (περί κατάχρησης δικαιώματος).
Και ποια θα πρέπει στο εξής να είναι η φιλοσοφία της σελίδας φίλε voulou;
γιατί κακά τα ψέμματα έτσι όπως το θέτεις μου δίνεται η εικόνα μιας "τεχνοκρατικής" αντίληψης με άκρως νομοταγή χαρακτήρα.
υγ. αν κάνω λάθος θα το δεχτώ με ανακούφιση!
http://rembetikoidialogoigmail.blogspot.com
2) Δηλαδή δεν πιστεύεις ότι οι δημιουργοί ήθελαν να κερδίσουν από τα τραγούδια τους; Και το να μην τους αποδίδονται ποσοστά και δικαιώματα δεν είναι οικονομικη βλάβη; Δηλαδή αν ζούσε ο (πχ) Τσιτσάνης, ποιός από εμάς θα τολμούσε να του πει ότι "έχω όλα τα τραγούδια σου σε mp3 από το rapidshare, μπράβο, γράψε κι άλλα"
3) Μόνο έναντι των δημιουργών και στην (υποθετική) περίπτωση που έχουν την τελευταία κόπια. Πάντως το ψάχνω ακόμα το θέμα...
Τη φιλοσοφία της σελίδας δεν την καθορίζω εγώ, αλλά δεν βρίσκω και λόγο για να αλλάξει από αυτό που είναι ήδη. Και γιατί είναι κακό να είσαι νομοταγής;
- Alcibiadis
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 262
- Εγγραφή: 31 Αύγ 2008 08:07 pm
- Τοποθεσία: όπου παίζει ο "γαύρος"!...
- Επικοινωνία:
γιατί οι νόμοι δεν είναι πάντα δίκαιοι....voulou έγραψε: Και γιατί είναι κακό να είσαι νομοταγής;
και ειδικά αυτό το "70 χρόνια μετά το θάνατο του συνθέτη" μου κάθεται στο λαιμό!
για τους δε ρεμπέτες, "προσκυνάω" τη δημιουργία τους, όχι όμως τα "πνευματικά" δικαιώματα των τρισέγγονών τους!
όπου λοιπόν μπορώ να απειθαρχώ, θα το πράττω μετά μεγάλης συναίσθησης καθήκοντος

http://rembetikoidialogoigmail.blogspot.com
Πάντως για να λειτουργήσει η σελίδα όπως λειτουργεί, αυτό πρέπει να γίνει με τους περιορισμούς του νόμου.
Για τους ρεμπέτες κι εγώ βεβαίως "προσκυνάω" τη δημιουργία τους, αλλά μου φαίνεται δίκαιο και το να αποφασίζουν οι ίδιοι, όπως και ο κάθε δημιουργός οποιουδήποτε υλικού ή άυλου έργου, το ως θα διαχειριστούν το έργο τους. Αυτοί θέλησαν να πληρώνονται τα εγγόνια τους! Είχαν το δικαίωμα και το εκμεταλλεύτηκαν. Αυτό δεν αλλάζει. Ούτε βεβαίως έχω υπόψη μου να πήγε κάοιος κληρονόμος στην ΑΕΠΙ και να είπε ότι αποποιείται των δικαιωμάτων του και ότι δεν θέλει ποσοστά και ότι επιτρεπει την ελεύθερη κυκλοφορία των τραγουδιών.
Σχετικα με την απειθαρχία, τι έχεις να προτείνεις;

- ntouzenis
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 618
- Εγγραφή: 01 Νοέμ 2005 12:54 pm
- Τοποθεσία: Χανιά
Οι νομοι υπαρχουν και στην περιπτωση αυτη εφαρμοζονται.
Υπαρχουν και νομοι που δεν εφαρμοζονται, ειτε επειδη ατονισανε, ειτε επειδη καποιοι μεγαλοσχημονες εχουν συμφερον (πολλα τα παραδειγματα με κυριοτερο τις φορολογικες εκκρεμοτητες) ειτε γιατι εχει πολιτικο κοστος να εφαρμοστουν (αυθαιρετα) κλπ
Στο θεμα της πνευματικης και δη μουσικης δημιουργιας, εφαρμοζονται κατα γραμμα και αν δεν πεσει και το τελευταιο σεντ, δεν κινειται φυλλο !!
Ισως καθυστερησαν στο κυνηγι της ελευθερης διακινησης μουσικης μεσω ιντερνετ εδω, αφου στις αλλες χωρες τη Ευρωπης πεφτει αγριο κυνηγι με ανογμα σκληρων δισκων, ψαξιμο κλπ ή τελος παντων με καποιες περιπτωσεις εκφοβισμου...
Παραλληλα και αντιστροφα... υπαρχει το γνωστο κινημα για την απελευθερωση της διακινησης μουσικης, που αρχισε αν θυμαμαι καλα απο Ολλανδια...
Εδω εμεις βεβαια μιλαμε για καποιες συγκεκριμενες, παλιες εως μουσειακες ηχογραφησεις και κυκλοφοριες και οχι για το συνολο της δισκογραφιας.
Πολλα απο αυτα ισως το 1/3 ειναι δημιουργιες αγνωστων και μονο σαν διασκευες μπορουν να θεωρηθουν, οπου εκει νομιζω το μαξιμουμ ειναι 15 % να παρει ο διασκευαστης απο τα ποσοστα της δημιουργιας
Ειναι γνωστο επειτα οτι υπαρχουν και ποσοστα των εκτελεστων τραγουδιστων και μουσικων, νομιζω λεγονται συγγενικα ή εκτελεστικά. Αν ας πουμε το "Τελευταιο βραδυ μου" με την εκτελεση Καζαντζιδη πουλησε 200.000 και παιζεται ως εγγυστα 100.000 φορες το χρονο στα ραδια και αλλες 100.000 στα μαγαζια, θα παρει ο μπουζουξης που επαιξε μεσα καποιο ποσο για τις πωλησεις και θα παιρνει παντα για τις εκτελεσεις !!
Εχει πολλες πτυχες το θεμα anyway...
Γιαυτο προσωπικα λεω οτι το θεμα μπαινει στη βαση : τι κανει το Υπουργειο ;;
Τα σπιτια τα παλια με τις ωραιες προσοψεις, οσα προλαβανε τα σωσανε οι αρχιτεκτονες (καποιοι) καποιοι συλλογοι, καποιοι ευαισθητοποιημενοι κλπ
Ορισμενα εργα τεχνης ζωγραφικης δινει λεφτα το υπουργειο να τα αγορασει και μιλαμε για εκατομυρια !!!!
Τη μουσικη δεν μπορουν ;;
Οσο για το δικο μας σαιτ, νομιζω οτι τελευταια ανεβαινουν σταθερα αγνωστα τραγουδια και αρκετά, πραγμα που θα επρεπε να μας χαροποιει εστω που συμβαινει και αυτο και να μην ειμαστε και τοσο παραπονιαρηδες...!!!
υγ
και βεβαια συμφωνω απεριοριστα με την τοποθετηση του tasosaigaleo !!