1. Αν θέλεις ουσιαστικό στην "τελική", βάλε την λέξη "ανάλυση". "Σε τελευταία ανάλυση" όπως λέμε, "αυτή η σελίδα είναι για το ρεμπέτικο και παραδοσιακό τραγούδι και όχι για το μετέπειτα λαϊκό". Οπότε γιατί τέτοια ενασχόληση με την "καλαμιά στον κάμπο" εστω κι' αν προκειται για ωραίο λαϊκό τραγούδι, το οποίο χρησιμοποιεί κάποιος για να περάσει "αυτοκρατορική" προπαγκαντα; Και μαντεύεις σωστά, δεν μιλούσα μόνο σε σένα (νόμισα ότι δεν υπήρξε πολύ αμφιβολία σ' αυτό, από οσα έγραφα). Τώρα, για το αν ήθελα να αρχίσω τέτοια κουβέντα σε τέτοιες εποχές, ήδη το εξήγησα.
2. Αν θέλεις να συμπεριλάβεις και την τελευταία σταγώνα του ρεμπέτικου (μπάς κι' αυτό δώσει άφεση αμαρτιών), τότε ναί, ο Στελλάρας τραγούδησε και ρεμπέτικα (λιγα) πρωτογενώς, αλλά εμένα σαν ενδιαφερόμενο σε ερωτήσεις περί ύφους κ.λ.π με απασχολούν τα άλλα (τα πολλά) που κατακρεούργησε δευτερογενώς, μιά και ρωτάς για αναλογίες. Συνεπώς ο τύπος είναι νόμιμος στην σελίδα μας (όπως είναι νόμιμη η παρουσία της Γκουίνιβερ στο μύθο της καταστροφής των ιποτών της στρογγυλής τραπέζης), για συγκριτικούς λόγους πάντα, και έχω ήδη προτίνει στην διαχείρηση να έχουμε και δευτερογενείς και τριτογενείς και σκυλογενείς εκτελέσεις ( για τις αναλογίες φυσικά και πάλι), αλλά δεν γίνεται λέει, για άλλους λόγους και συμφωνώ μαζί τους για την ώρα, αλλά when there is a will, there is a way! Οπότε κατατάσσω τον "αυτοκράτορα" αντίθετα από εσένα κυρίως στους λαϊκούς τραγουδιστές και όχι στους ρεμπέτες, με την ίδια λογική που κατατάσσω τον Τσιτσάνη κυρίως στους συνθέτες και όχι στους τραγουδιστές. ΟΚ τώρα;
