ΑΜΑΝ ΜΑΡΙΩ (κλασική κιθάρα)
Δημοσιεύτηκε: 06 Ιαν 2017 01:52 am
ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΩΝ
ΠΗΓΗ :
Ένα από τα αθάνατα ταμπαχανιώτικα του Μπαξεβάνη.
Στην ηχογράφηση η ταχύτητα είναι περίπου 96 χτύποι τετάρτου ανά λεπτό όπως δίνεται στην παρούσα διασκευή, και αυτό το κάνει αρκετά δύσκολο για σόλο κιθάρα, αλλά πιστεύω πως μπορεί να παιχθεί και αργότερα χωρίς απώλεια ύφους. Γενικά μία ταχύτητα τετάρτου 80-100 είναι αρμόζουσα, καθώς τσέκαρα διάφορες διαβαθμίσεις.
Στην ηχογράφηση ο Μπαξεβάνης τραγουδά από Σολ σε ψιλή οκτάβα τενόρου. Εδώ μεταφέρεται σε Λα θέση για ευκολία παιξίματος στην κιθάρα και ταιριάζει σε βαρύτονο άνδρα ή άλτο γυναίκα. Με capo tasto η παρούσα διασκευή ακούγεται πολύ ικανοποιητικά σε Ντο (τοποθέτηση στο τρίτο τάστο), αλλά για περισσότερο χρώμα και συναισθηματική ένταση ίσως μία μεγάλη τρίτη πιο ψιλά στο ΜΙ να ήταν καλύτερη. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα έπρεπε να τοποθετηθεί το capo tasto στο έβδομο τάστο και εδώ δεν εννοώ να γίνει κάτι τέτοιο. Απλά για τενόρες και σοπράνο φωνές ίσως κάνω μία καινούργια διασκευή από θέση ΜΙ στο μέλλον.
ΠΗΓΗ :
Ένα από τα αθάνατα ταμπαχανιώτικα του Μπαξεβάνη.
Στην ηχογράφηση η ταχύτητα είναι περίπου 96 χτύποι τετάρτου ανά λεπτό όπως δίνεται στην παρούσα διασκευή, και αυτό το κάνει αρκετά δύσκολο για σόλο κιθάρα, αλλά πιστεύω πως μπορεί να παιχθεί και αργότερα χωρίς απώλεια ύφους. Γενικά μία ταχύτητα τετάρτου 80-100 είναι αρμόζουσα, καθώς τσέκαρα διάφορες διαβαθμίσεις.
Στην ηχογράφηση ο Μπαξεβάνης τραγουδά από Σολ σε ψιλή οκτάβα τενόρου. Εδώ μεταφέρεται σε Λα θέση για ευκολία παιξίματος στην κιθάρα και ταιριάζει σε βαρύτονο άνδρα ή άλτο γυναίκα. Με capo tasto η παρούσα διασκευή ακούγεται πολύ ικανοποιητικά σε Ντο (τοποθέτηση στο τρίτο τάστο), αλλά για περισσότερο χρώμα και συναισθηματική ένταση ίσως μία μεγάλη τρίτη πιο ψιλά στο ΜΙ να ήταν καλύτερη. Για να γίνει κάτι τέτοιο θα έπρεπε να τοποθετηθεί το capo tasto στο έβδομο τάστο και εδώ δεν εννοώ να γίνει κάτι τέτοιο. Απλά για τενόρες και σοπράνο φωνές ίσως κάνω μία καινούργια διασκευή από θέση ΜΙ στο μέλλον.