ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ-ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ
Δημοσιεύτηκε: 28 Μαρ 2010 04:14 pm
ΕΝΑΣ ΣΕΜΝΟΣ, ΑΓΝΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ, ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ.
Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΜΗ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1926 ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ..
ΑΠ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ,ΜΕ ΣΥΝΕΠΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ.
Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΠΡΟΗΡΧΕΤΟ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΛΑΟΥΤΟ, Ο ΕΝΑΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.
ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΒΙΟΠΑΛΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.
ΣΤΑ 15 ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙΑ, ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥΣ.
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΕΧΕΙ ΛΑΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΙΑ ΛΑΙΚΑ.
ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥΣ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ».
ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΛΑΜΠΡΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΣΤΟ ΑΧΤΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΛΕΥΚΕΣ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ.
ΕΚΕΙ Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΑΤΣΕ 2 ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, Η ΛΑΡΙΣΑ. ΕΚΕΙ ΚΑΘΕΤΕ ΑΛΛΑ 3 ΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΔΟΣ. ΕΚΕΙ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΘΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΛΑΙΚΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ «ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ».ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ .
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΘΕΤΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙ.
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ .
ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1960 ΠΛΕΟΝ..
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΔΙΣΚΟ. ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΝΤΟ-ΡΕ». ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ.
ΤΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑΡΗ ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 45 ΣΤΡΟΦΩΝ «Η ΡΕΤΣΙΝΙΩΤΙΣΣΑ».
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ. «ΡΟΣΙΝΙΟΛ» ΜΕ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΚΑΙ «ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ» ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ «MUSIC BOX».
ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ.
«ΔΥΟ ΧΕΙΛΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ», ΜΕΣ ΤΟ ΚΡΥΟ ΜΕΣ Τ ΑΓΙΑΖΙ», «ΜΟΥ ΛΕΓΕΣ ΠΩΣ Μ ΑΓΑΠΑΣ», ΠΩΣ ΝΑ Σ ΑΡΝΗΘΩ» ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ 14 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ.
ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ,( ΓΚΡΕΥ, ΝΤΑΛΙΑ, ΤΑΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ).
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΟΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΚΕΙ. ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΧΑΡΗ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.
Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΜΟΥ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΙΝΤ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑ (ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΓΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΤΑΝ «ΚΑΝ-ΚΑΝ». ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΑΛΛΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 1980 ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΤΟΤΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΣΙΝΙΟΛ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑ.
ΠΛΕΟΝ Ο ΗΧΟΣ , ΤΑ ΝΕΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΝΕΟ ΛΑΙΚΟ ΗΤΑΝ ΞΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ. ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΣΑ ΕΒΛΕΠΕ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΛΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΑΕΙ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ.
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΚΟ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΑΝ ΕΝΣΗΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΑΝ.
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ!! ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ «ΠΕΤΡΟΛΑ» ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΕΙ.
Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΙΩΜΑΤΑ.
ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΗ ΤΕΡΖΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 83 ΤΟΥ ΖΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΡΙΧΟΡΔΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΟΥ ΣΕ ΠΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΦΑΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.
Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΙΜΗ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 1926 ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ..
ΑΠ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΦΤΩΧΕΙΑ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ,ΜΕ ΣΥΝΕΠΙΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΜΙΚΡΟΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.
ΠΡΩΤΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΕΝΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΑΠΩΝΟΠΟΙΙΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑ ΔΕΚΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΑ.
Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΠΡΟΗΡΧΕΤΟ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΟΥ ΕΠΑΙΖΕ ΛΑΟΥΤΟ, Ο ΕΝΑΣ ΑΔΕΡΦΟΣ ΚΛΑΡΙΝΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.
ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΒΙΟΠΑΛΗ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ.
ΣΤΑ 15 ΤΟΥ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΕΑ ΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΑΝ ΣΕ ΜΙΚΡΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙΑ, ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΟΥ ΚΟΙΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ ΤΟΥΣ.
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ Ο ΝΕΑΡΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΕΧΕΙ ΛΑΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ, ΤΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΡΙΑ ΛΑΙΚΑ.
ΕΝΩ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥΣ, ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ. ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ».
ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟ ΑΛΛΑ ΗΤΑΝ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΛΑΜΠΡΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ.
ΜΕΤΑ ΑΠ ΤΟΥ ΚΑΤΣΕΛΗ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΕ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ, ΣΤΟ ΑΧΤΕΟΝ ΚΑΙ ΣΤΗΣ ΛΕΥΚΕΣ.
ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΤΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΨΑΡΟΤΑΒΕΡΝΑ ΣΤΟΥ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ.
ΕΚΕΙ Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΑΤΣΕ 2 ΜΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ, Η ΛΑΡΙΣΑ. ΕΚΕΙ ΚΑΘΕΤΕ ΑΛΛΑ 3 ΜΕ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΡΟΔΟΣ. ΕΚΕΙ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΕΙΧΕ ΕΝΑ ΘΕΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΛΑΙΚΗΣ ΤΑΒΕΡΝΑΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ «ΜΠΑΜΠΟΥΛΑΣ».ΕΚΕΙ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΥ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ .
ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΚΑΘΕΤΑΙ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΕΙ.
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ .
ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1960 ΠΛΕΟΝ..
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΤΟΥΝΤΙΟ ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΔΙΣΚΟ. ΜΙΑ ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ «ΝΤΟ-ΡΕ». ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΩΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΝΩΣΤΟΣ.
ΤΟΤΕ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΝΕΑΡΗ ΛΙΤΣΑ ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΖΕΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ 45 ΣΤΡΟΦΩΝ «Η ΡΕΤΣΙΝΙΩΤΙΣΣΑ».
ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΑΥΤΗ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΕ ΓΝΩΣΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ. «ΡΟΣΙΝΙΟΛ» ΜΕ ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΚΑΙ «ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ» ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ.
ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ Η ΕΤΑΙΡΙΑ «MUSIC BOX».
ΕΚΕΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ.
«ΔΥΟ ΧΕΙΛΗ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ», ΜΕΣ ΤΟ ΚΡΥΟ ΜΕΣ Τ ΑΓΙΑΖΙ», «ΜΟΥ ΛΕΓΕΣ ΠΩΣ Μ ΑΓΑΠΑΣ», ΠΩΣ ΝΑ Σ ΑΡΝΗΘΩ» ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ.
Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ 14 ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗ.
ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ,( ΓΚΡΕΥ, ΝΤΑΛΙΑ, ΤΑΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ).
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΜΕ ΤΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΣ ΣΕ ΔΥΟ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΟΡ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΛΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΗΧΟΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΚΕΙ. ΟΠΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΑΛΥΜΝΑΚΗΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΕΚΕΙ ΗΤΑΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ. ΧΑΡΗ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΣΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ.
Η ΝΟΣΤΑΛΓΙΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΓΥΡΙΣΜΟΥ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΙΝΤ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΕΙ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΟΛΛΑΝΔΙΑ (ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ) ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΝΟΜΑΤΙ ΓΑΣΠΑΡΗΣ ΚΑΙ ΛΕΓΟΤΑΝ «ΚΑΝ-ΚΑΝ». ΕΚΕΙ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΑΛΛΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ.
ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 1980 ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.
ΤΟΤΕ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΕ ΣΤΟ ΛΑΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΡΟΣΙΝΙΟΛ, ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΑΚΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑΓΥΡΝΑ.
ΠΛΕΟΝ Ο ΗΧΟΣ , ΤΑ ΝΕΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΝΕΟ ΛΑΙΚΟ ΗΤΑΝ ΞΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΗ. ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΟΣΑ ΕΒΛΕΠΕ ΓΥΡΩ ΤΟΥ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΗΤΑΝ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΛΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΑΕΙ.
ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΙΚΟ.
ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΛΚΟ, ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΟΛΛΟΥΣΑΝ ΕΝΣΗΜΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΑ ΕΝΣΗΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΙΠΑΝ.
ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΙΑΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΕΙ!! ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΣΤΗΝ «ΠΕΤΡΟΛΑ» ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΘΕΙ.
Ο ΙΔΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΠΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΑΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. ΟΙ ΝΕΟΙ ΔΕΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΙΩΜΑΤΑ.
ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΣΧΑΛΗ ΤΕΡΖΗ.
ΣΗΜΕΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 83 ΤΟΥ ΖΕΙ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΙΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΡΙΧΟΡΔΟΥ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΟΥ ΣΕ ΠΙΚΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΥΤΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΑΦΑΝΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΤΟΣΑ ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
ΝΑ ΝΑΙ ΚΑΛΑ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ.