Ελλείψεις στις λίστες δημιουργών και ερμηνευτών...
- Σωτήρης
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 365
- Εγγραφή: 22 Αύγ 2005 06:05 pm
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Ελλείψεις στις λίστες δημιουργών και ερμηνευτών...
Στο ανέβασμα τραγουδιών και συγκεκριμμένα στις λίστες με τους ερμηνευτές και τους δημιουργούς, υπάρχουν ελλείψεις, άλλες λιγότερο σημαντικές και άλλες αδιανόητες! Χαρακτηριστικά, με μια πολύ πρόχειρη ματιά διαπίστωσα να λείπουν ονόματα όπως: Καζαντζίδης (!), Ζαμπέτας (!), Μαρινέλα, Μπέμπης, Σπιτάμπελος, Πετσάς, Δερβενιώτης, Ποτοσίδης, Σχίζας, Τσαγκάρης κ.λ.π.
Ας βοηθήσουν όλοι οι φίλοι να εντοπίσουμε τις ελλείψεις σε ονόματα και ας τα συγκεντρώσουμε εδώ, για να κάνουμε τη ζωή των αδμίν πιο εύκολη, οι οποίοι όταν βρουν χρόνο πιστεύω πως θα μεριμνήσουν και θα το διορθώσουν.
Ευχαριστώ εκ των πρωτέρων...
- max
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 792
- Εγγραφή: 07 Ιούλ 2004 01:08 pm
- Τοποθεσία: Αλλού
- Επικοινωνία:
Λογική στη σελίδα είναι να κρατήσουμε ένα όριο περίπου μέχρι το 50 - 55. Οι συγκεκριμένοι που λες ειχαν ελάχιστα τραγούδια μέχρι το 55 οπότε ας τα ανεβάζουμε ως "αλλος καλλιτεχνης" και ύστερα στα σχόλια μπορεί να μπαίνει το όνομα.
Σκόπιμα δηλαδή έγινε αυτή η παράλειψη των ονομάτων.
Ήδη πρέπει να γίνει μια καλύτερη κατηγοριοποίηση, έχουμε μέσα όλα μαζί κλαρινα, παραδοσιακα, νησιώτικα, σμυρνέικα, πειραιώτικα κλπ. Πρέπει να βρεθεί όμως κ χρόνος γιατί χρειάζεται να στηθεί από την αρχή η βάση δεδομένων.
- Dreamlander
- More than 150 posts user.
- Δημοσιεύσεις: 284
- Εγγραφή: 11 Απρ 2006 02:50 pm
- Τοποθεσία: Ηράκλειο
Πιστεύω πως το "άλλος καλλιτέχνης" δεν είναι αποτρεπτικό απ' το να ανεβάζει κάποιος τραγούδια που δεν αρμόζουν στο ύφος της σελίδας. Περισσότερο μπερδεύει αν θέλει να κάνει κάποιος κατηγοριοποίηση κατ' όνομα, παρά διευκολύνει. Αντίθετα το όριο ημερομηνίας είναι σαφώς πιό ενδεδειγμένος τρόπος ώστε να μην ανεβαίνουν τραγούδια εκτός κλίματος.
Μάκη με συμπαθάς αλλά διαφωνώ μαζί σου. Δεν έχουν όλοι οι καλλιτέχνες οι αναφερόμενοι ως "άλλοι" να επιδείξουν ελάχιστο έργο στην συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Ο Καζαντζίδης* για παράδειγμα, στην τετραετία 1952 - 1955 έχει τραγουδήσει αρκετά περισσότερα από 100 τραγούδια. Η Σταυροπούλου (επίσης για παράδειγμα) έχει πει περισσότερα; Άλλο παράδειγμα: Ο Πετσάς από το 1948 ως το 1955, έχει συνθέσει πάνω από 15 τραγούδια. Ο Γενίτσαρης έχει συνθέσει περισσότερα; Όσο για το όριο του 1955, ισχύει για όλους; Ο αξιαγάπητος Μαρινάκης έχει ανέβει όλος, αν και ελάχιστες συνθέσεις του κυκλοφόρησαν πριν το 1955.
Υποστηρίζω αυτήν την πρόταση, χωρίς να θέλω να πιέσω τους διαχειριστές.Σωτήρης έγραψε:Ας βοηθήσουν όλοι οι φίλοι να εντοπίσουμε τις ελλείψεις σε ονόματα και ας τα συγκεντρώσουμε εδώ, για να κάνουμε τη ζωή των αδμίν πιο εύκολη, οι οποίοι όταν βρουν χρόνο πιστεύω πως θα μεριμνήσουν και θα το διορθώσουν.
_________________
*Πρέπει να δικαιολογήσω την φήμη (ή την ρετσινιά) του Καζαντζιδικού που μου κόλλησαν κάποιοι συνθαμώνες μου. :Ρ
Ενα τραγούδι του Χρυσίνη ή του Μαρινάκη, του 1960, έχει θέση στην σελίδα γιατί το κύριο σώμα του έργου τους είναι ρεμπέτικο (έστω και άν ο Χρυσίνης έχει γράψει τραγούδια ακόμη και για τον Ταλιούρη). Αντίθετα το κύριο σώμα του έργου του Ζαμπέτα ή του Καζαντζίδη είναι λαϊκό, και όποια ρεμπέτικα ή ρεμπετοφανή ή λαϊκο ρεμπέτικα ή ξέρω γω τι έχουν περάσει στην δισκογραφία, αποτελούν την εξαίρεση και όχι τον κανόνα, και γι?αυτό τον λόγο το χρονικό κριτήριο (πριν από το ?58 ας πουμε) στην περίπτωσή τους γίνεται από μόνο του απαραίτητο για να μπεί ένα τραγούδι τους στην σελίδα. Συνεπώς ούτε από αυτή την άποψη θα ήταν λογικό να υπάρχει ειδική στήλη με το όνομά τους. (Αφήνω βέβαια το γεγονός ότι οι δύο συγκεκριμένοι έχουν δηλώσει σαφώς την απαρέσκειά τους για το ρεμπέτικό-ειδικά μάλιστα ο Καζαντζίδης που έχει μιλήσει με τον πιο απαξιωτικό και αθέμιτο τρόπο).