Σελίδα 2 από 3

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 01:01 pm
από Βάγγος
Saki τό κείμενο σου τό μοιράζεται ανυπόγραφο μέ χιλιάδες χρήστες ανα τήν υφήλιο σφαίρα, χρήστης-μέλος του hub MOYSIKO ERGASTHRI από τό DC++ αν υπηρχε το όνομα σου να εισαι σίγουρος οτι θα το ''επιανε'' τό copy.Τό διάβασα τό έκρινα ''αξιοπρεπές'' καί τό ''προωθησα'',δεν ειχα προσεξει οτι υπαρχει στο site του Χόνδρου.Πρόθεση μου ηταν να βρεθεί ενα κειμενάκι να βγαίνει μαζί με την δισκογραφία τής μεγάλης ρεμπέτισσας που υπάρχει στο site ωστε να μην υπάρχει μόνο η φωτογραφία της .Σού συνιστώ ανέπιφύλακτα τετοια κείμενα μέ συνοπτικες πληροφοριες για την ζωη παραγοντων της μουσικης που ενδιαφερει ολους μας εδω μεσα,να τα προωθεις και εσυ προς την σελιδα αυτη.Εκτος αν ενδιαφερεσαι να τα κονομησεις οποτε κρατα τα κλειδωμενα στό συρτάρι μαζι με τα 30000 κοματια που εχεις(επειδη εγω δεν μπορω ηθελημενα να ξεχασω την συζητηση σου σε γειτονικο site με την εκλεκτη συναδελφο σου)
''ΥΓ 2: Δεν με λένε Βάγγο (!!!) -αν υποννοείς κάτι με όλα τα παραπάνω.''έτσι όπως το αναφέρεται δεσποινίς Ιωάννα το όνομα μου πρέπει να είναι συνώνυμο πολύ άσχημης κουβέντας

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 01:48 pm
από Χρηστος ο Κωος
Ρε παιδια παρακολουθω εξαρχης τη διαμαχη σας και απορω με την υπομονη σας - εχουν παρελθει τοσες ωρες απ'τη δημοσιευση αλλα εσεις εκει ..- αλλα και με το "κολλημα" που εχετε να ψαχνετε αφορμη για κοντρες.

Δηλαδη τι εκανε ο Βαγγος ? Εκανε κανενα εγκλημα που δημοσιευσε κατι που βρηκε σκορπιο στο ιντερνετ μονο και μονο επειδη το θεωρησε αξιοπρεπες ? Καλλιστα δεν θα μπορουσε να το αλλοιωσει συντακτικα και να το προσφερει σαν δικο του μηπως ?

Κι εσυ ρε Σακη αφου τετοια κειμενα σου τα εχεις αναρτησει απο'δω και απο κει τι ψαχνεις δηλαδη να αναζητησουμε γενεαλογικο δεντρο ιστοσελιδων - δεν νομιζω πως ηταν και τοσο σοφο να αναφερεις μονο ενα παραληπτη του κειμενου σου (Misirlou) οταν ειναι τοσο διαδεδομενο. Υπαρχει περιπτωση κατι τετοιο να εμενε κρυφο στο χωρο μας, αφου ρε γαμωτο ολοι στα ιδια sites περιφερομαστε.

Οσον αφορα εσενα Misirlou, γιατι τσιμπας επειδη αναφερθηκε το ονομα σου ? Σε κατηγορησε κανενας οτι κανεις πασες κατω απ'το τραπεζι ? Ο Σακης εσενα πρωτοθυμηθηκε οτι το εδωσε και γι'αυτο και σε ανεφερε - ασχετα αν εισαι εσυ αποδεκτης της δουλειας του οπως και πολλοι αλλοι - ειναι αναγκη να το τραβας τοσο το σχοινι αφου ειναι απλα τα πραγματα ??


Αυτα. Και εις αλλα με υγεια ...και ειρηνη υμιν !!!!

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 03:24 pm
από sakispap
Παίδες ας θεωρήσουμε το θέμα λήξαν (από κάθε άποψη).-

Φίλε Βάγγο αν είναι τα πράγματα όπως τα λες (και δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω), μάλλον άδικα σε πήραν τα σκάγια....
Ξέρεις καλά νομίζω πως ό,τι έχω το μοιράζομαι μαζί σας και με άλλους πολλούς. Τα συρτάρια μου δεν είναι κλειστά και χαίρομαι γι' αυτό...

Θανάση, Γιώργο και Χρήστο σας ευχαριστώ πολύ για την ευαισθησία και το ενδιαφέρον σας. ΕΤΣΙ, νομίζω είναι οι καλοί φίλοι. Φίλοι με ΟΛΟΥΣ!

Όσο για τη φίλη μας τη Μισιρλού τα 'πα παραπάνω και δεν έχω να προσθέσω τίποτα παραπάνω.

Ειρήνη ημίν.... φιλάκια

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 04:56 pm
από Misirlou
Αν και χτες το βράδυ, είχα αποφασίσει να μην απαντήσω σε κανένα σχόλιο εδώ, για να μην προκαλέσω νέα "σύρραξη" με θέματα "επί προσωπικού", πρέπει να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα.

Το κείμενο που έγραψα (εν βρασμώ, μα με πλήρη επίγνωση) είναι σαφέστατο.
Όταν υπονοείται η εμπλοκή μου στην ερώτηση: "Μπορώ να ρωτήσω που το βρήκες το κείμενο αυτό?" είχα την υποχρέωση, λόγω ευθιξίας, να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Ξεκάθαρα φαίνεται, για τον όποιον αναγνώστη μπαίνει στη σελίδα -και τα γραπτά μένουν- πως εγώ δημοσιοποίησα παντού ή έδωσα σαν δική μου εργασία το κείμενο κάποιου άλλου.
Είμαι η μόνη -το λέω με περηφάνεια- που σε όλες τις εργασίες μου, πρώτον: παίρνω την άδεια από τον κάθε συγγραφέα, ερευνητή, συλλέκτη ή έστω εραστή της μουσικής για να χρησιμοποιήσω έστω και μια πρόταση από δικιά του εργασία και δεύτερον: αναφέρω την πηγή μου, ευχαριστώντας τον -κι ας μη μου έδωσε σωστή πληροφορία, μόνο και μόνο γιατί τον απασχόλησα.
Θα το διαπιστώσει κάποιος στα (υπερβολικά, όπως λένε όλοι οι φίλοι και συνεργάτες μου) ευχαριστήρια των εργασιών μου.
(Αυτό, μπορεί να το βεβαιώσει και ο κοινός μας φίλος και μέλος του εδώ σάιτ, hondrosk -τότε δεν τον γνώριζα καν- που για την προαναφερθείσα εκδήλωση, πήρα την άδεια του να χρησιμοποιήσω τις έτοιμες φωτο που έχει στην ιστοσελίδα του, επειδή δεν πρόφταινα να σκανάρω σε 2 μέρες όλες τις φωτο από τα δικά μου βιβλία. Και θα μπορούσα κάλλιστα, ούτε να το αναφέρω, γιατί οι περισσότεροι τις ίδιες πηγές έχουμε).

Είμαι πολλή ευαίσθητη στο θέμα της αναφοράς των πηγών μας, μιας και -όλοι το γνωρίζετε- υπάρχουν στον χώρο αυτοχρησθέντες συγγραφείς που με κόπι-πέιστ εργασιών άλλων κάνουν τους «μάγκες» και έχουν παραγωγή έργου ! Οι δικές μου εργασίες έχουν κατακρεουργηθεί....



ΥΓ για τον Χρήστο Κώο : Φίλε μου δεν τραβώ κανα σκοινί. Τα περιγράφω όπως έχουν. Δεν είναι θέμα ότι εμένα πρωτοθυμήθηκε. Δίνοντάς μου το κειμενάκι αμέσως το «κατοχύρωσε» στη σελίδα του hondrosk. Σε αυτό απορώ... Το ξέχασε ;

ΥΓ για τον Θανάση -και για όλους : Σας ευχαριστώ που με νιώθετε φίλη. Έτσι αισθάνομαι κι εγώ.
Θανάση θυμήσου : Οι αγαπημένοι φίλοι έχουν ανάγκη και από κρασοκατάνυξη... όχι μόνο λόγια!

ΥΓ για τον Βάγγο:
Καλέ φίλε, στο όλο «σκληρό» κείμενό μου, είπα να δώσω και μια νότα χιουμοριστική και τσαχπίνικη για να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα ! Μην «πικραίνεσαι»!... Στα μέρη μας το «Βάγγος» μόνο καλή σημασία έχει. Φωτογραφίζει τσαμπουκά, μαγκιά, «αντρίλα», εγκάρδια φιλία.
Ταιριάζει γάντι στην όλη υπόθεση, το τραγούδι του βαπτίσματος του Μπίνη στη δισκογραφία, που κάνει σεγόντο στον Στράτο (στο αφιερώνω):
«Είσαι φίλος ρε συ Βάγγο,
έχω πάθει μια ζημιά.
Άντε κάνε μου μια μια χάρη
για μια φίλη μου παλιά.
Να της πεις, ρε φίλε Βάγγο
πως μετάνοιωσα πικρά...»

ΥΓ για τον Σάκη :
Γνωρίζεις και από την προηγούμενη «κόντρα» μας (και από τα γιορταστικά μέιλ-συχωροχάρτια που ανταλλάξαμε) πως ουσιαστικά δεν έχω καμια διάθεση αντιπαράθεσης με κανέναν. Όλα αυτά τα σημείωσα για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Αν είχες την παραμικρή σκέψη-υπόνοια (μόνο ενδείξεις κι όχι αποδείξεις) πως εγώ «μοίρασα» τη δικιά σου εργασία, έπρεπε να με πάρεις τηλέφωνο ή να στείλεις ΠΜ και μετά να με ξεχέσεις...
Θεωρώ πως εκτέθηκες άνευ λόγου.
Αλλά με ξέρεις. Στο έχω ξανατονίσει. Μόνο με αυτούς που θεωρώ φίλους μπορώ να έχω «κόντρα» και έντονο διάλογο. Τους αδιάφορους τους αγνοώ.
Κι εδώ -θέλω να πιστεύω- πως νιώθουμε όλοι μια φιλική παρέα, με τους ίδιους στόχους και ευαισθησίες. Και πάνω απ’ όλα είμαστε αφοσιωμένοι εραστές του λαϊκού μας πολιτισμού.


Εξαιρετικό ΥΓ για τον xenos: Τι;;; Τι;;; Θείοοο, θέλω θείο δώρο ! (Το νέο «θεόρατο» μέιλ μου να θεωρώ ότι είναι σε αναμονή λήψης; :o )


Ουφφφφφ...κουράστηκα! Δεν ξαναγράφω τόσα πολλά...
Ας πάμε να κάνουμε καμια «σοβαρή» δουλειά. Κανα ανέβασμα, κανα κατέβασμα, καμια διόρθωση...



Μισιρλού
(επιμένω στην υπογραφή μου, και σεβαστείτε το παρακαλώ.)

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 05:46 pm
από xenos
Οταν οι φίλοι ξαναγαπιούνται, κάποιος εκεί ψηλά, στον ουρανό, χαμογελάει.
Μα κι΄ εμείς, εδώ κάτω, χαιρόμαστε.. πολύ.
Η προθεσμία δεν εξέπνευσε πριν την ελπίδα. Αυτό λοιπόν που έχω, γίνεται και δικό σας. Ελπίζω να είναι, και αυτό ακριβώς που ζητάς..Πες το ξανά, γιατί μετά τον ΄΄εμφύλιο΄΄ το ζητούμενο χάθηκε, ονόμασέ το πάλι σε παρακαλώ.

Με χαρά, ικανοποίση και αγάπη

Ο φίλος σας

Γ.

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 05:50 pm
από Misirlou
Λες για το "σπανιότατο" ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ (1956) του Ζαμπέτα με Αννα Λιάνα και Δημήτρη Ρουμελιώτη ;;;;;;;; !!!!!!!!!!
Το θέλω ! ΤΩΡΑΑΑΑ !!!!!! :!:

Δημοσιεύτηκε: 12 Μάιος 2006 06:11 pm
από sakispap
Misirlou έγραψε:Αν και χτες το βράδυ, είχα αποφασίσει να μην απαντήσω σε κανένα σχόλιο εδώ, για να μην προκαλέσω νέα "σύρραξη" με θέματα "επί προσωπικού", πρέπει να διευκρινίσω ορισμένα πράγματα.

Το κείμενο που έγραψα (εν βρασμώ, μα με πλήρη επίγνωση) είναι σαφέστατο.
Όταν υπονοείται η εμπλοκή μου στην ερώτηση: "Μπορώ να ρωτήσω που το βρήκες το κείμενο αυτό?" είχα την υποχρέωση, λόγω ευθιξίας, να υπερασπίσω τον εαυτό μου. Ξεκάθαρα φαίνεται, για τον όποιον αναγνώστη μπαίνει στη σελίδα -και τα γραπτά μένουν- πως εγώ δημοσιοποίησα παντού ή έδωσα σαν δική μου εργασία το κείμενο κάποιου άλλου.
Είμαι η μόνη -το λέω με περηφάνεια- που σε όλες τις εργασίες μου, πρώτον: παίρνω την άδεια από τον κάθε συγγραφέα, ερευνητή, συλλέκτη ή έστω εραστή της μουσικής για να χρησιμοποιήσω έστω και μια πρόταση από δικιά του εργασία και δεύτερον: αναφέρω την πηγή μου, ευχαριστώντας τον -κι ας μη μου έδωσε σωστή πληροφορία, μόνο και μόνο γιατί τον απασχόλησα.
Θα το διαπιστώσει κάποιος στα (υπερβολικά, όπως λένε όλοι οι φίλοι και συνεργάτες μου) ευχαριστήρια των εργασιών μου.
(Αυτό, μπορεί να το βεβαιώσει και ο κοινός μας φίλος και μέλος του εδώ σάιτ, hondrosk -τότε δεν τον γνώριζα καν- που για την προαναφερθείσα εκδήλωση, πήρα την άδεια του να χρησιμοποιήσω τις έτοιμες φωτο που έχει στην ιστοσελίδα του, επειδή δεν πρόφταινα να σκανάρω σε 2 μέρες όλες τις φωτο από τα δικά μου βιβλία. Και θα μπορούσα κάλλιστα, ούτε να το αναφέρω, γιατί οι περισσότεροι τις ίδιες πηγές έχουμε).

Είμαι πολλή ευαίσθητη στο θέμα της αναφοράς των πηγών μας, μιας και -όλοι το γνωρίζετε- υπάρχουν στον χώρο αυτοχρησθέντες συγγραφείς που με κόπι-πέιστ εργασιών άλλων κάνουν τους «μάγκες» και έχουν παραγωγή έργου ! Οι δικές μου εργασίες έχουν κατακρεουργηθεί....



ΥΓ για τον Χρήστο Κώο : Φίλε μου δεν τραβώ κανα σκοινί. Τα περιγράφω όπως έχουν. Δεν είναι θέμα ότι εμένα πρωτοθυμήθηκε. Δίνοντάς μου το κειμενάκι αμέσως το «κατοχύρωσε» στη σελίδα του hondrosk. Σε αυτό απορώ... Το ξέχασε ;

ΥΓ για τον Θανάση -και για όλους : Σας ευχαριστώ που με νιώθετε φίλη. Έτσι αισθάνομαι κι εγώ.
Θανάση θυμήσου : Οι αγαπημένοι φίλοι έχουν ανάγκη και από κρασοκατάνυξη... όχι μόνο λόγια!

ΥΓ για τον Βάγγο:
Καλέ φίλε, στο όλο «σκληρό» κείμενό μου, είπα να δώσω και μια νότα χιουμοριστική και τσαχπίνικη για να αποφορτιστεί η ατμόσφαιρα ! Μην «πικραίνεσαι»!... Στα μέρη μας το «Βάγγος» μόνο καλή σημασία έχει. Φωτογραφίζει τσαμπουκά, μαγκιά, «αντρίλα», εγκάρδια φιλία.
Ταιριάζει γάντι στην όλη υπόθεση, το τραγούδι του βαπτίσματος του Μπίνη στη δισκογραφία, που κάνει σεγόντο στον Στράτο (στο αφιερώνω):
«Είσαι φίλος ρε συ Βάγγο,
έχω πάθει μια ζημιά.
Άντε κάνε μου μια μια χάρη
για μια φίλη μου παλιά.
Να της πεις, ρε φίλε Βάγγο
πως μετάνοιωσα πικρά...»

ΥΓ για τον Σάκη :
Γνωρίζεις και από την προηγούμενη «κόντρα» μας (και από τα γιορταστικά μέιλ-συχωροχάρτια που ανταλλάξαμε) πως ουσιαστικά δεν έχω καμια διάθεση αντιπαράθεσης με κανέναν. Όλα αυτά τα σημείωσα για την αποκατάσταση της αλήθειας.
Αν είχες την παραμικρή σκέψη-υπόνοια (μόνο ενδείξεις κι όχι αποδείξεις) πως εγώ «μοίρασα» τη δικιά σου εργασία, έπρεπε να με πάρεις τηλέφωνο ή να στείλεις ΠΜ και μετά να με ξεχέσεις...
Θεωρώ πως εκτέθηκες άνευ λόγου.
Αλλά με ξέρεις. Στο έχω ξανατονίσει. Μόνο με αυτούς που θεωρώ φίλους μπορώ να έχω «κόντρα» και έντονο διάλογο. Τους αδιάφορους τους αγνοώ.
Κι εδώ -θέλω να πιστεύω- πως νιώθουμε όλοι μια φιλική παρέα, με τους ίδιους στόχους και ευαισθησίες. Και πάνω απ’ όλα είμαστε αφοσιωμένοι εραστές του λαϊκού μας πολιτισμού.


Εξαιρετικό ΥΓ για τον xenos: Τι;;; Τι;;; Θείοοο, θέλω θείο δώρο ! (Το νέο «θεόρατο» μέιλ μου να θεωρώ ότι είναι σε αναμονή λήψης; :o )


Ουφφφφφ...κουράστηκα! Δεν ξαναγράφω τόσα πολλά...
Ας πάμε να κάνουμε καμια «σοβαρή» δουλειά. Κανα ανέβασμα, κανα κατέβασμα, καμια διόρθωση...



Μισιρλού
(επιμένω στην υπογραφή μου, και σεβαστείτε το παρακαλώ.)
Δεν είχα πρόθεση να ξαναεπανέλθω στο θέμα, αλλά βλέπω ότι η φίλη μου η Μισιρλού δεν θέλει ή δεν μπορεί να καταλάβει κάποια πράγματα που είναι ολοφάνερα. Ας το πάρει το ποτάμι και ας ξαναπώ ότι:
1) Από που και ως που υπονοείται η εμπλοκή σου στην ερώτηση: "Μπορώ να ρωτήσω που το βρήκες το κείμενο αυτό?" Η ερώτηση είναι ξεκάθαρη και απευθυνόταν στο Βάγγο ασφαλώς (ο οποίος το κατάλαβε και στη συνέχεια απάντησε ο άνθρωπος). Τη δουλειά έχεις εσύ μ' αυτό? Μην τρελλαθούμε κι όλας. Είπαμε φίλοι - φίλοι, αλλά μη με αναγκάζεις να υπερασπιστώ και να δικαιολογήσω τα τελείως προφανή. Έλεος ρε φιλενάδα!!!
2) Ποιος και γιατί πράγμα σε κατηγόρησε?? Είπα τίποτα εις βάρος σου και δεν το κατάλαβα?
Εγώ απλά -ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ- ανέφερα ότι υπήρξες αποδέκτης του κειμένου και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ. Όλα τα υπόλοιπα, τα σέα - μέα και τα ρέστα, ειλικρινά δεν τα καταλαβαίνω.
3) Λες ότι: "Αν είχες την παραμικρή σκέψη-υπόνοια (μόνο ενδείξεις κι όχι αποδείξεις) πως εγώ «μοίρασα» τη δικιά σου εργασία, έπρεπε να με πάρεις τηλέφωνο ή να στείλεις ΠΜ και μετά να με ξεχέσεις...
Θεωρώ πως εκτέθηκες άνευ λόγου".
Μα τι είναι αυτά που λες βρε Ιωάννα μου? Τι σκέψη και υπόνοια και τρίχες?
Απευθύνθηκα στο παλικάρι με το όνομα Βάγγος και όχι ασφαλώς σε σένα.
Καμιά απολύτως υπόνοια ή σκέψη. Τι να μοιράσεις και πράσινα άλογα. Εγώ στο internet σε διάφορα sites έχω ανεβασμένες ένα σωρό εργασίες, που είναι προσβάσιμες από κάθε ενδιαφερόμενο, από σένα (ή τον οποιονδήποτε) θα φοβόμουνα μη ...."μοιράσεις τις "δουλειές" μου???!!! Μα καλά, αυτές δεν είναι εκτεθειμένες στο κοινό??? Γι' αυτό δεν τις ανέβασα? Μου τις έκλεψε κανείς απ' το συρτάρι μου??? Ουφ πια, μ' έσκασες!!!
(Τώρα προσπαθώ να αποδείξω ότι ο ...ελέφαντας είναι ...τεράστιος...!!!).

- Αυτό που δεν καταλαβαίνω και θέλω πάρα πολύ (κατ' ιδίαν όμως, προσωπικά και εχέμυθα) να μου εξηγήσεις όποτε δωθεί η ευκαιρία, είναι το εξής: για πιο λόγο προβάλεις τέτοια ευθυξία και τι σε κάνει να παρεξηγείς πράγματα που ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΟΥΝ καθόλου, ούτε άμεσα, ούτε και έμμεσα!!!
Αν μου κάνεις αυτή τη χάρη, θα σ' αγαπώ και θα σ' εκτιμώ ακόμα περισσότερο....

Και κλείνοντας, ας σε μιμηθώ λέγοντας κι εγώ παρομοίως:
"Ουφφφφφ...κουράστηκα! Δεν ξαναγράφω τόσα πολλά...
Ας πάμε να κάνουμε καμια «σοβαρή» δουλειά. Κανα ανέβασμα, κανα κατέβασμα, καμια διόρθωση...".
Και συμπληρώνω: κάνα καλαμπούρι από το τσατ και να οργανώσουμε καμιά κρασοκατάνυξη πριν καλοκαιριάσει για τα καλά.

Φιλάκια