βοήθεια για πτυχιακή εργασία

Ό,τι δεν ταιριάζει στα υπόλοιπα ας μπαίνει εδώ
Απάντηση
Μήνυμα
Συγγραφέας
antixioni
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 15 Δεκ 2016 05:58 pm

βοήθεια για πτυχιακή εργασία

#1 Δημοσίευση από antixioni »

Γεια σας παιδιά! Ελπίζω κάποιος από εσάς τους σοφούς να μπορεί να με βοηθήσει.. Ψάχνω πληροφορίες για αναβιωματικές συναυλίες των μεγάλων του ρεμπέτικου. Με ενδιαφέρουν κυρίως αριθμοί προσέλευσης κόσμου. Στο ιντερνετ δεν μπόρεσα να βρω κάτι.. Έχετε κάτι υπ'όψιν? Κάπου αλλού που θα μπορούσα να ψάξω ίσως?? Ευχαριστω πολύ :)

Άβαταρ μέλους
liga rosa
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 555
Εγγραφή: 10 Νοέμ 2009 07:36 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: βοήθεια για πτυχιακή εργασία

#2 Δημοσίευση από liga rosa »

καλώς ήρθες!
δεν είναι από τις πρώτες της αναβίωσης (όπως του μάρκου στο "κεντρικόν"), αλλά έχει την αξία της και το ενδιαφέρον της: η συναυλία του κατσαρού στο δημοτικό θέατρο πειραιά το 1988.
ρώτα και στο ρεμπέτικο φόρουμ, θα το δουν και κάποιοι που είχαν πάει στις πρώτες εκείνες συναυλίες (όπως κι εδώ άλλωστε).
το περίσσιο χαλάει το ίσιο

Άβαταρ μέλους
socrates
More than 150 posts user.
Δημοσιεύσεις: 438
Εγγραφή: 21 Οκτ 2006 11:31 pm
Τοποθεσία: the other side of nowhere

Re: βοήθεια για πτυχιακή εργασία

#3 Δημοσίευση από socrates »

Γειά σου κι’ από μένα.
Δεν υπάρχει, απ’ όσο γνωρίζω, συνοπτική εργασία που να δίνει τα στατιστικά στοιχεία που χρειάζεσαι. Λυπάμαι που δεν μπορώ να δώσω συγκεκριμένη βοήθεια. Αυτό είναι ένα θέμα που θα μπορούσε να απασχολήσει περαιτέρω την έρευνα.
Σε γενικές γραμμές η αναβίωση του ρεμπέτικου άρχισε ήδη πριν το θάνατό του με τις προσπάθειες του Χατζιδάκι στη δεκαετία του 50.
Μετά την έκδοση του βιβλίου του Πετρόπουλου το 1968 το ενδιαφέρον αναζωπυρώθηκε και το 1971-1972 ο Δ. Σαββόπουλος και η Δ. Σαμίου φιλοξένησαν αρκετές φορές στο ΚΥΤΑΡΟ στην πλατεία Βικτωρίας πολλούς ρεμπέτες μουσικούς εν ζωή, μεταξύ των οποίων τους Κερομύτη, Μπαγιαντέρα, Μουφλουζέλη κλπ. και κάποιους από Θεσσαλονίκη. Η υποδοχή του κοινού ήταν απ’ όσο θυμάμαι σαν νεαρός, πολύ ενθουσιώδης. Το ΚΥΤΑΡΟ δεν χωρούσε πολλούς, ήταν ένα απλό μαγαζί, αλλά δεν έπεφτε καρφίτσα όποτε είχε παρουσίαση ρεμπετών, παρ’ όλο τον εκφοβισμό και την παρενόχληση. (η Ε.Σ.Α. και η Κ.Υ.Π. ήταν συνέχεια έξω από το μαγαζί και κατέγραφαν πρόσωπα πολιτών).

Μετά την περιπέτεια του ΚΥΤΑΡΟΥ και την μεταπολίτευση οι συναυλίες με ρεμπέτες δημιουργούς άρχισαν ελεύθερα πια και αυξήθηκαν πάρα πολύ και παράλληλα άρχισε και η ανεύθυνη δημοσιογραφική παρουσίαση και εκτίμηση αυτής της μουσικής, η φαιδρή «Ρεμπετολογία», στην οποία χρωστάμε την έλλειψη στοιχείων σαν αυτά που αναζητάς.
Ίσως θα μπορούσε να γίνει ένα σημαντικό μέρος της έρευνας/άσκησής σου.
Καλή τύχη!

Απάντηση

Επιστροφή στο “Γενική κατηγορία”