TI PISTEBETAI?
den gnorizo ean tou giovan ta egrafe h guneka tou h kapio alo melos sto swh tou alla giati na min epine kai h gineka tou mipos h ginekes den pinane tote? ean krino apo tin roza tote exo ena polu megalo paradixma.
Sigoura file mixalh den ftani mono to xasis geia na pexis violi oxi mono den ftanei alla den xrisimevi kai pouthena sto thema texnikis kapiou organou. ean omos thelisis na grapsis kapia tragoudia pou na exoun thema to xasis sou leo pos den tha ta kataferis ean den exeis gnosi pros auto den tha mporesis na grapsis oute mia grami kai xeris giati? giati oti kai na grapsis tha einai pseftiko tha miazi san ta tragoudia tou fibou pou vgenoune mesa apo ena cubase apo ena computer.
ego pados den 3ero ean tin akougane me mauraki alla ean krino me ena tragoudi mallon tin akougane me tin itia tin mosxoitia kai epneufstikan gia to tragoudiΜιχάλης έγραψε: Και μη ξεχνάτε και το δημοτικό τραγούδι που κατά την γνώμη είναι ανώτερο παντός άλλου, περιλαμβανομένου και του ρεμπέτικου. Και αυτό με μαυράκι δημιουργήθηκε;





















-
- Δημοσιεύσεις: 1
- Εγγραφή: 25 Νοέμ 2004 06:56 pm
Ο ΔΕΛΙΑΣ ΟΤΑΝ ΕΓΡΑΨΕ ''ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑΚΙΑ'' ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΕΖΑ.
Ο ΖΑΜΠΕΤΑΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΝΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΧΑΣΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕ <<ΛΙΒΑΔΙΑΑΑ>>
ΑΛΛΟΙ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΕΛΕΓΑΝ ΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΟΝΤΟΥΣΑΝ ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΘΟΥΝ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΟΥΣ ΤΕΚΕΔΕΣ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ ΚΑΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΚΑΤΩ ΤΩΝ 21 ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΑΝΕ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΑΝΕ ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΕΞΩ.ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΓΕΙΤΟΝΑ MOUXLA
ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΛΟΦΟΣ
xasis
Τώρα διάβασα παραπάνω ένα σχόλιο που αναφέρει ότι ο Μπαγιαντέρας δεν έπινε παρά μόνο μια φορά σ' ένα τεκέ του βάλαν στον αργιλέ χασίς... κι αυτά τα είπε σε συνέντευξη στην ΕΤ1...
Τώρα εγώ τι να πω για τον Μπαγιαντέρα που χτες ανέβασα εδώ το άσμα που τραγούδαγε, "Πάντα με γλυκό χασίσι πώς μ' αρέσει να μεθώ και με έμορφες τσαχπίνες τη ζωή μου πάντα να περνώ, Ώπα"
Ο Μπαγιαντέρας και ο κάθε Μπαγιαντέρας όπως και ο κάθε χασικλής, πιθανόν από τη δίωξη και την κατακραυγή που βιώνουμε όλοι οι δεδηλωμένοι χασικλήδες, στη συγκεκριμένη συνέντευξη να είπε ότι είπε για να αποφύγει περεταίερω κουβέντες.
Αλέξανδρε-g θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου στο ότι το χασίς βοηθούσε άμεσα στη δημιουργία των τραγουδιών. Κοίτα. Όπως όταν πιεις κρασάκι έρχεσαι σε κέφι και έχεις όρεξη για τραγούδι και χορό, έτσι και πίνοντας χασίσι εντείνεται η καλή σου διάθεση και σού 'ρχεται να γράψεις. Άμα όμως έχεις κάτι να γράψεις. Τόσοι χασικλήδες υπάρχουν και τώρα αλλά δεν ακούω νέα ρεμπέτικα. Άρα έπαιζε ρόλο και η εποχή. Το βασικότερο στοιχείο όμως ρεμπέτικης τραγουδοποιίας για μένα ήταν το ταλέντο κάποιων τότε. Στους τεκέδες φουμάρανε τόσοι και τόσοι. Οι συνθέτες όμως ήταν λίγοι. Είναι λοιπόν θέμα ταλέντου και αν θα βρεθεί η κατάλληλη ευκαιρία για να εκδηλωθεί το ταλέντο αυτό. Πως; Με τις κοινωνικές καταστάσεις εκείνης της εποχής, τον πόνο που είχαν, τα άσχημα βιώματα και κατά ένα μέρος το χασισάκι.alexandros-g έγραψε:h dikia mou apopsi epi tou thematos einai oti to xasis stin periodo 1890 me 1935 htan to sistatiko pou bohthouse amesa sti dimiourgia rempetikon tragoudion. bebea ipirxane kai kalitexnes tou rempetikou h opoii den xrisimopiousan ousies gia na grapsoun,alla ta tragoudia pou minane stin istoria htan ftiaxmena apo rempetes pou kanan xrisi xasis. ama paratirisoume tin istoria tou rempetkou apo tin arxh ta narkwtika kaliptoun to 80% ton tragoudiwn. Ta narkwtika anekathen bohthousan sthn dimiourgia opias dipote mousikhs kai stixou p.x o Paulos Sidiropoulos sta teli tou 1980 dimiourgise ena disko ston opio ferni piso to rempetiko.
Αυτά από μένα. Είμαι έτοιμος τώρα για σχολιασμό.